vrijdag 6 maart 2009

DIK!



Geloof het of niet, deze twee dames hebben afgelopen maandag zwemkleding gevonden waar ze nog in pasten (!) en zijn toen naar het zwembad getogen voor een uurtje zwangerschapszwemmen. Wat een lol. We werden daar behandeld als uiterst breekbare poppetjes. Het begon met een verwarmd zwembad -want je moet er niet aan denken dat een zwangere dame het koud zou krijgen- en daarna begonnen de oefeningen. Nou ja, oefeningen.. Wij moesten ons bijvoorbeeld tegen de kant afzetten en dan op de rug één slag zwemmen. Daarna mochten de doorzetters twee slagen proberen te zwemmen. En nu komt het: ons werd zelfs verzocht drie slagen te maken!! 'Maar let op! Als je het niet langer aankunt, ga je even aan de kant staan rusten!' Piene keek verbaasd opzij en ik kon een grijns niet onderdrukken. Wat een oude-mensen-gebeuren! Maar, we gaan volgende week weer! Want toen Piene het zwembad uitklom zuchtte ze 'Oooooh, wat ben ik zwaar!!!' Ik -nog comfortabel in het zwembad- lachte. Maar eenmaal op het trappetje voelde ook ik me weer een ware olifant. Heerlijk, om een uurtje soepel en gewichtloos te zijn geweest! Daar komen we graag voor terug.

Geen opmerkingen: