zondag 11 september 2011

Bewonderaars

Op 27 augustus is hij geboren, na wederom een razendsnelle bevalling, onder het toeziend oog van zijn vader en zijn tante (stom genoeg staat zij nog helemaal niet op de foto). Aangezien de zwangerschap deze keer nogal een dingetje was, waren we erg blij te kunnen constateren dat Coen weliswaar een kleintje was (6 pond bij 41 weken), maar dat alles erop en eraan zat. En weer zo mooi! En weer zo lief!

Ook Thom en Lieke waren (en zijn) dolblij met hun broertje. Toen de bevalling begon, en mijn moeder de kinderen kwam ophalen, vertelden we Thom dat er bij zijn terugkomst misschien wel een broertje zou zijn. 'Nou, dat denk ik niet hoor', antwoordde hij, 'ik denk dat hij pas komt als ik negen ben.' Toen mijn ouders hem een paar uur later vertelden dat er daadwerkelijk een broertje was geboren, werden zijn ogen zo groot als schoteltjes en kon hij niet wachten tot hij naar huis kon. Voor Lieke werd het allemaal pas een beetje reƫel toen ze Coen ('Toen') met eigen ogen kon aanschouwen. Maar beiden overladen hem met kusjes en er wordt gevochten om wie er aan de beurt is om hem vast te houden. Lief.




Geen opmerkingen: