maandag 9 mei 2011

Thom en Zoya

Thom en Zoya hebben ontdekt dat ze bij elkaar kunnen aanbellen om een speeldate te regelen. Gezellig!

(Bijkomend voordeel: ze plukken de prachtigste bloemen voor ons)








Aan het einde van de middag zet Zoya allerlei spullen neer in onze woonkamer. Als wij nieuwsgierig vragen wat ze aan het doen is, antwoordt ze: 'Ik zet vast spullen klaar voor morgen. Want dan kom ik weer.'

Dat we het even weten ;-)

De zelfstandig te maken afspraken leveren overigens geheel nieuwe discussies op aan tafel:

Thom: 'Ik ga zo nog even weg, hoor. Naar Zoya.'
Ik: 'Nou nee, een ander keertje weer. Na het eten gaan we niet meer buiten spelen.'
Thom: 'MAAR ZOYA MAG DAT WEL!!!'
Ik: 'Nee hoor, Zoya mag dat ook niet.'
Thom: 'Maar andere kindjes mogen dat wél.'
Ik: 'Zeker, maar die andere kindjes zijn ouder dan jij.'
Thom: 'Waarom ben ik niet eerder geboren?? Dan was ik nu ook ouder!'

Tsja..

1 opmerking:

Sofie zei

Awh schattig :D Xx